söndag 22 februari 2009

En tråkig dag

Vaknade vid tjugo i fyra av att Andreas och Ludwig kom hem. Då var jag uttorkad, mådde ännu sämre och ville absolut inte sova. När jag väl somnat sov jag ändå ganska länge. Blev minst sagt förvånad när jag vaknade och såg att klockan var elva. Jag brukar alltid sova som längst till nio när jag är sjuk. I och för sig drömde jag mardrömmar och hade jag inte tagit tempen så hade jag trott att jag hade hög feber. Men 36,5 grader kallar jag verkligen inte för hög feber.

Tyvärr blev det inga bilder på mig från gårdagen, inte på Andreas kamera i alla fall. Lite synd eftersom jag var nöjd med både utstyrsel och smink. Men men. Får göra mig snygg någon mer gång snart. Bara jag blir frisk. Fick faktiskt en gullig kommentar om min klänning av en tjej. Sånt värmer :)

I brist på sysselsättning (okej, jag kunde kanske plugga lite) så sitter jag och tittar på kläder. Börjar blir väldigt sugen på vår och sol nu. Fick en liten glimt av det i fredags, jätteskönt att sitta på balkongen och mysa, men nu vill jag kunna klä mig för varmare väder också.

Har ju köpt på mig en del kläder i väntan på varmare väder. Först och främst min bikini från HM som jag är väldigt nöjd med. Bortsett från att vadderingen knölar sig.. :P
Ett par shorts slank med i den beställningen också. De är en aningen tighta just nu, men det gör ingenting eftersom jag har tänkt gå ner i vikt till sommaren.

Inga kommentarer: