måndag 23 februari 2009

Design

Lite saknad av det som var hinns ju såklart med också :)

Jag tror att jag har lekt klart med min design snart. Försöker hitta den ultimata vårdesignen, men det är svårt. Möjligen byter jag bakgrunden då det inte passar ihop så jättebra just nu. Annars får det nog vara.

Idag har jag mått mycket bättre. Var nog bra att jag åkte in till skolan och hade lab också. Skönt att ha den avklarad hur som helst. Nu hoppas jag bara på att bli tillräckligt frisk för att kunna börja träna igen. Vill vill vill. Har ju bestämt mig för en liten utmaning som förhoppningsvis ska göra mig starkare. Den går ut på att jag gör:
-20 armhävningar

- 50 crunches 30 raka och 10 sneda på varje sida
- 50 benböj
Detta ska jag försöka utföra varje dag med undantag för de dagarna jag tränar på gym/springer. Förhoppningsvis ska jag väl se lite resultat.

Vore även skönt att må ännu bättre imorgon. Har ju faktiskt en tandläkartid inbokad då. Tre tänder som ska lagas. Inte så kul att ligga i tandläkarstolen med täppt näsa. Jag får väl preparera mig med lite nässpray och hoppas på det bästa helt enkelt ;)

Nu tror jag det blir böckerna igen. Försöker räkna ikapp i Ljud och vibrationer. Ligger väl bara en sisådär 30 tal efter :P Men allt är möjligt, bara man vill tillräckligt mycket. Sen är ju frågan om jag verkligen vill, men får väl sätta lite ultimatum annars: "Lovisa, nu pluggar du, annars får du inte se på TV på fem år!!"

Inga kommentarer: