söndag 8 februari 2009

Slöis

Idag gick jag upp nio, Signe och jag hade nämligen bestämt oss för att träna. Men hon har ju nåt jäkla skit, så hon får ont i huvudet typ varje dag. Så det blev inte av tyvärr :( Jag var för trött för att orka åka in själv också...
Upptäckte dock att det är bodypump imorgon vid 5, blir nog det istället.
Aja, den här dagen har varit slapp. Efter lite slöande, brödbakande och dammsugande gick jag och Andreas till Statoil för att hämta ut paketet från Djurmaxi.se. En elementsäng, en pingisboll, två kattmynta-leksaker, en kattlåda, en spade och en transportväska. Asabra att ha om en sisådär 5-6 veckor. På vägen till Statoil var det en gubbe som frågade vart vi skulle. "Statoil" svarade jag. Då började han mumla någonting om var det låg. Nähä, som att vi inte visste det... Iofs tror jag han trodde att vi var på väg in på någons tomt eftersom jag gick på insidan om honom på trotoaren. Men jag sa ju bara som det var...
Efter Statoil handlade vi lite, gjorde en god soppa, några laxsnittar och kikade på film (Tropic Thunder). En rätt okej film faktiskt.
Sedan har jag mest suttit framför datorn och spelat The Sims... Haha, asakul ju.

Tror det blir mer plugg imorn faktiskt. Hade egentligen tänkt att åka till Täby Centrum med Andreas och växla in lite pengar, men vi får se om jag hinner det. I värsta fall får vi väl ta det någon gång i veckan.

Nu äre sängen som gäller för min del!!

Inga kommentarer: