fredag 20 februari 2009

Oh no!!

Gick och lade mig igår med en liiiten tillstymmelse till halsont. Och i morse när jag vaknade hade jag självklart ont i halsen och känner en förkylning som ligger under ytan och gror. NEJ! Jag kan inte bli sjuk nu. Jag ska ju på Andreas, Kolas, Söders, Östers och Björns ex-öl imorgon. En STOR grej som jag inte kan missa. Satan också! Aa detta lilla irriterande halsont hindrar mig ju såklart från att träna också, men jag ska ut och gå i det fina vädret snart i alla fall. Det är ju inte ofta det är så fint väder.

Jag har Norrköpings Tidningar (NT) och Valdemarsvikssidan som startsida. Så idag såg jag två roliga artiklar. Eller det ena är väl en efterlysning snarare. Jerry Springer letar tydligen efter en ungdomsförelskelse och Sixten, 89 ska åka Vasaloppet light. Det piggar upp lite.

Anledningen till att jag har just denna sida som startsida är helt enkelt att jag har lite hemlängtan och så måste man ju hänga med i skvallret tills man ska hem :)

Inga kommentarer: