tisdag 24 februari 2009

Ombokad tandläkartid

I morse hade jag tänkt åka in till skolan för att sitta och plugga under några timmar tills jag skulle till tandläkaren. Men det var så mysigt att få sova ut, så jag och Andreas sov till klockan nio. Då tog vi oss en mysig frukost vid tv:n. Eftersom jag har sån otroligt jobbig hosta var jag tvungen att strunta i skolan och även boka om min tandläkartid. Skönt att slippa gå dit idag, men jag måste ju ändå dit nästa torsdag. Men men.

Jag åt förresten aldrig yoghurt och keso till frukost, däremot åt jag det ju igår kväll. Det var riktigt gott, tror jag. Har inte så jättebra smaksinne just nu :)

Har precis dammsugit hela lägenheten, vilket gjorde mig väldigt trött. Därför lämnar jag den roliga våttorkningen till Andreas ikväll. Så går jag och plugga lite nu istället.

Inga kommentarer: