måndag 2 februari 2009

Trälit dö

Alltså jag blir så irriterad ibland, eller snarare ledsen. Jag som var så glad förut :/

Idag har jag skrivit ks i Strömningsmekanik. Det kändes faktiskt som att det kan ha gått bra, men man ska ju inte ta ut segern i förskott. Det vet jag mycket väl...
Efter ks:en blev det träning för mig och Signe. Först satt det en kille i 13-14-årsåldern i omklädningsrummet, why?! Sedan så var alla löpband upptagna, men vi lyckades stirra bort två personer.



Det som gör mig irriterad är att vi egentligen ska åka och titta på katt imorgon kväll. Men vi har inte fått tag på uppfödaren, så det kommer antagligen inte bli imorn. Jag hoppas verkligen att det blir snart. Är så kär i ena lilla kissen...

Ikväll har jag faktiskt kommit i säng tidigt! Kors i taket! Ligger redan i sängen. Min kropp behöver nog lite mer vila än den får. Dessvärre hinner jag inte vila jämt :/

Inga kommentarer: