onsdag 18 februari 2009

På igen

Jag försökte träna i måndags. Jag sprang. 2 km, sen orkade jag inte mer. Hade inget tålamod, ont i huvudet och mådde illa. Kanske lika bra att ge upp då.
Igår försökte jag inte ens träna, åkte hem efter att jag och Sofie försökt komma någon stans med hemuppgiften i FEM. VI gjorde första deluppgiften i alla fall :)

Idag däremot gick det bättre. Jag körde crosstrainer i en halvtimma och körde tre olika magövningar efter det. Har bestämt mig för att gå upp en kvar tidigare varje morgon och göra lite crunches, knäböj och armhävningar.

Imorgon ska jag och Signe äntligen pallra oss iväg på spinning också. Hoppas jag. Tror jag ska gå oavsett om Signe ska. Men det är ju bara som jag säger idag...

Jaja, var faktiskt jätteduktig igår. Gjorde en KS när jag kommit hem. Så nu har jag lärt mig lite i alla fall.

Haha satan, jag skriver verkligen som en kratta idag... Lägger upp lite bilder istället.

Förresten. Jag har mått illa nästan varje dag nu sedan i lördags. Har börjat märka lite tendenser till när det uppenbarar sig, men innan jag beslutar att det är så ska jag kolla upp om det KAN stämma.

1 kommentar:

Anonym sa...

grönt är skönt... najs!