onsdag 1 december 2010

Brrr

Det är riktigt kallt ute idag. Jag följde Andreas till tåget i morse och passade på att gå in på ICA för att köpa mjölk och mossa samt för att hämta ut ett paket. När jag var på väg hem efter det tappade jag känseln i fler kroppsdelar.

Men sedan dess har jag varit inne hela dagen, passade på att ta ett tag med dammsugaren och sen har jag suttit och pluggat på resten av dagen. Egentligen skulle jag ha åkt in till skolan tillsammans med Andreas för att plugga där, men i sista sekund insåg jag att det är alldeles för kallt för att kunna sitta i skolan, kommer bara störa mig på att jag fryser, så därför bestämde jag mig för att stanna hemma istället. Vilket jag tror att jag gjorde helt rätt i.

Katterna verkar också tycka att det är lite kallt, de ligger nämligen ihopkurade tillsammans i elementsängen. Om inte solen är framme, då ligger de i fönstret och värmer sig. Gullungarna.

Inga kommentarer: