måndag 6 december 2010

Done and done

Idag hade jag en laboration som föregicks av en kontrollskrivning, vilken jag bävat inför den senaste veckan. Jag var inte ute i dålig tid när det gällde att plugga till den, men det tog så mycket längre tid än jag räknat med. Men den gick som en dans, vi var klara först av alla (efter ca 3 timmar och 40 minuter) och nu kan jag lägga den åt sidan och koncentrera mig på annat vilket känns skönt.

Tyvärr gjorde ju den här labben så att jag under gårdagens andra halva hade dåligt samvete för att jag var på först gospelkonsert i Trefaldighetskyrkan och sedan på hårdrockskonsert i Fryshuset. Men just nu ångrar jag ju verkligen inte att jag gick på de båda konserterna trots att ögonlocken hängde tunga när klockan ringde vid kvart i sex i morse.

Tyvärr glömde jag ta med kameran igår, men jag tog några bilder med mobilen som tyvärr inte blev alls bra eftersom vi inte orkade tränga oss fram utan stod i princip längst bak, men här kommer i alla fall den bästa låten enligt mig med Avantasia. Som de tyvärr inte körde igår.

1 kommentar:

signe sa...

Åh va skönt, den är ett riktigt härke den där ks:en!