torsdag 23 december 2010

Träna på 17 minuter

Jag är ganska emot alla snabbguider till hur man blir smal, får magrutor, blir uthållig osv, och det här kan låta som ännu en sådan DVD, men det är det inte. Istället tycker jag att den här DVD:n passar utmärkt när man vill träna hemma och har lite brist på fantasi eller självdisciplin. Jag brukar väldigt ofta även störa mig på instruktörerna i tränings-DVD:er. Men inte på Caroline som är instruktör i den här videon. Om ni har tillfälle att testa den, gör det! Speciellt passet för Ben & Rumpa samt Mage & Rygg är riktigt bra. 


Caroline blogg och mer om DVD:n finns här: http://gymglam.se/

Egentligen skulle jag själv ha tränat mage efter hennes pass, men jag hade för mycket träningsvärk efter att jag körde lite egenkomponerad träning häromdagen, så jag körde lite annan styrka i 40 minuter :)

Inga kommentarer: