lördag 28 mars 2009

Barhäng


Det är mer än det ser ut att vara...



Gårdagskvällen spenderades innanför tc:s bar "Arquen" i åtta och en halv timma. För det fick jag 24 kr, en timlön på mindre än 3 kronor. Det är najs. Gjorde det för en bra sak i alla fall, och det blev en hel del öl såld!
Romina, Alex och Malin var ju där också. Det innebar att jag var DJ, spelade allt från Linda Bengtzing till "Bag in da box". Hade faktiskt roligt trots att man blir så jäkla trött när man inte får dricka någonting.Romina med sin pink panther =)

Hade på mig min nya tröja med Heidi Klum på, fick en hel del kommentarer om den. Mest positiva =)

Nu borde jag egentligen göra iordning mig inför en fest, men Signe hade ingen lust att gå, så det blev hemmakväll istället. Kanske lika bra. Kan ta en flaska vin kanske.

Mamma och pappa var här i några timmar idag. Fick två klappstolar till balkongen och pappa satte upp vår hatthylla. Ja, vi är lite ohändiga jämfört med honom, men det är nog de flesta. Bild på nya hatthyllan kommer kanske inom kort.

Nu ska jag återuppta sökandet efter de perfekta skorna...

Inga kommentarer: