torsdag 19 mars 2009

Lårdödaren

Var segt att gå upp i morse, men tillslut gick det när jag väl insåg att jag absolut inte ville missa första joggingrundan utomhus för iår med Signe. Tyvärr sms:ade hon mig och sa att hon hade ont i knät, så jag tog en liten runda (2,4 km) här hemma istället. Skönt, men kallt. Känner mig otroligt duktig också. Nu ska jag bara se till så att det håller i sig också.
Däremot tror jag mina lår är en aningens sura på mig. Jag hade nämligen världens träningsvärk innan jag gav mig ut, så kan tänka mig att det är ännu värre imorgon.

Så nu är det duschen som gäller efter armhävningar och crunches, sen lite plugg innan det är dags att åka till jobbet. Efter jobbet ska jag och Andreas hem till Veronica, Johan och Dewey. Fransk fisksoppa står på menyn, mums!

Inga kommentarer: