tisdag 17 mars 2009

Spännis

Jag tog på mig mina finaste kläder och åkte in till skolan. Först blev jag bara ännu mer depp och opepp, men sen började det lossna lite. Fick hjälp men förberedelserna inför labben imorgon.



Sen kunde det knappast bli bättre efter ett hårt och riktigt skönt Bodypump-pass! Det var så jäkla skönt att få ta ut sig. Första gången jag var på release 69. Det var helt klart roligare än 68, fanns bara en negativ sak. Plankan. Jag hatar plankan. Jag får ont i ryggen av plankan. Jag orkar aldrig mer än fem sekunder av plankan. Så jag körde på knäna, då gick det bättre. I och för sig bör man väl förbättra det som man är dålig på...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... vilken rolig länk :) den vill jag oxå ha...
men håller med... 69an var mycket roligare än 68an... Å plankan e bästa träningen så de e bara å bita ihop! =)