fredag 6 mars 2009

Inte illa

Jag har blivit jätteduktigt när det gäller maten. Den här veckan har jag inte ätit något onyttigt bortsett från brownien som jag unnade mig efter 4 timmars fasta på grund av labb.
Eftersom jag inte har kunnat träna på snart två veckor på grund av förkylning så tänkte jag i alla fall lägga om kosten en del. Det är fantastiskt hur mätt man blir av en apelsin :)
Ikväll borde jag få unna mig någonting gott, men vi får se. Kanske ska hålla mig till frukt och unna mig mer onyttigheter imorgon då det är fest.

Det känns bra med vissa delar av skolan nu också. Inte med mekanik, strömning eller numme, men med FEM. Och det känns som en avgörande kurs just nu. Avgörande på många sätt.

Jag håller tummarna och kämpar :)

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

JA! självklart ska du komma och hälsa på nu i vår :) vi har en bäddsoffa på rummet som väntar på dig. ska bara lära känna stan först så jag kan visa dig massa fint :) pusss