onsdag 11 mars 2009

Vardagslyx

Idag unnade jag mig några nyköp. Detta eftersom jag faktiskt suttit och pluggat hårt i fem dagar nu. Om det går bra på tentan kommer jag fira det också.

Eftersom jag är på sånt festhumör så köpte jag mestadels festtoppar, nu behöver jag bara ett par snygga ljusa jeans också, men det får jag nog ge mig ut i affärerna och prova.
Bild från HM

Jag är riktigt nervös nu. Har nog aldrig varit så nervös inför en tenta. Men som Andreas sa. Det är nog för att jag verkligen vill att det ska gå bra. Har i och för sig insett att det finns en annan utgång också, tentan går nämligen 5 juni igen ifall det skulle skita sig nu. Men det tror jag inte. Ska se till att ta det lugnt och metodiskt bara. Woo. Har ju lovat mig själv en sak ;)

Nä, nu ska jag repetera lite och sen sova min intelligenssömn, lär behöva mycket av den.

Inga kommentarer: