torsdag 17 september 2009

Bästa ever

Har haft en helt underbar dag med enormt många gratulationer :)
Saker som jag fått idag är:
  • En shoppingrunda betald av och i sällskap av Andreas :)
  • 350 kr i presentkort på Gina Tricot (som nu består av 101 kr)
  • 500 kr i presentkort på Åhléns (består nu av 345 kr)
  • 400 kr i presentkort på SF
  • 500 kr av farmor :)
Jag har även fått en massa fin sång såklart. T.ex från Signe, Anna, Therese, Romina, Malin, Sofie m.fl. Och Jocke självklart! Som jag dissade en 4-5 gånger när han ringde eftersom jag hade föreläsning och jag inte kunde ringa upp då han ringde från skyddat nummer :P

Efter skolan idag åkte jag väldigt spontant iväg in till stan för att göra av med lite pengar från presentkorten. På Gina Tricot köpte jag en riktigt snygg klänning!När jag kom hem hade Andreas köpt massa god Sushi och nu tittar vi på.... Dirty Dancing!
Jag blev riktigt ledsen när jag hörde att Swayze dött, och fick lust att titta på en av de bästa filmerna jag sett.
Jag minns första gången jag såg den. Det var hemma hos Matilda. Hon hade redan sett den har jag för mig och hon gillade den. När vi hade tittat på den övade vi lyftet när vi var och badade tillsammans... Matilda och jag har gjort en hel del tillsammans, och nu har hon blivit stor och flyttat till Åre. Saknar mycket av det vi gjorde när vi var små. För ett tag sedan skrev hon i ett sms att hon hatade att man blir stor för att man mister så många i sin närhet, och jag håller definitivt med henne. Men henne kommer jag aldrig mista. Vi är ju "systrar" :)

Nu ska jag återgå till filmen och sluta tänka på gamla tider.

Tack alla ni som grattat mig idag!

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

ja lyftet! allt roligt jag har gjort när jag var liten var med dig. vi var bäst.
vad bra att din dag var så lyckad :) shit vad stora vi är!