torsdag 3 september 2009

En heldag


Kom hem från skolan för någon timma sedan. Har ägnat dagen åt träning (som ni redan vet), göra inlämningsuppgifter i elektron (roligt!!), bara hänga osv. Bestämde mig för att åka hem samtidigt som Andreas som skulle till Tibblehallen och spela innebandy, så vi tog roslagsbanan istället för buss. Det kunde ha varit jätteskönt om inte en snubbe började bråka med busschauffören (man måste fortfarande ta buss från Danderyds sjukhus till Mörby Station) och skrika "håll käften" och folk ville att vi skulle åka innan utsatt tid osv.

Nåja, nu är jag hemma med mina två busfrön till katter och tar det bara lugnt. Tänkte göra lite fler inlämningsuppgifter, men det har inte blivit av än. Ska väl ta tag i det strax.
Ikväll blir det sängen ganska tidigt eftersom jag börjar kl 8 imorgon bitti. Efter första lektionen ska jag och Therese träna lite på gymet. Ska bli skönt :)

Inga kommentarer: