fredag 4 september 2009

Ett steg i rätt riktning


Nu så, nu börjar allt ordna upp sig.
I morse hade jag en övning klockan åtta (det var riktigt hårt). Inte nog med tiden, den var längst bort på campus också, i M. Riktigt illa. I alla fall så gick jag, Therese, Sofie och Andreas till KTH-hallen och tränade efter den. Det var skönt. Har fortfarande kvar styrkan sedan innan sjukdomen, och det känns bra att komma igång igen. Hoppas på att inte bli sjuk en gång till bara.

På eftermiddagen hade vi övning i Matematisk Statistik, en ganska rolig kurs, men inte lika rolig som Elektron hittills... på den övningen höll jag på att somna. Jag var så jäkla trött, hade nog behövt en kaffe, men så blev det tyvärr inte.

Nu har jag kommit hem igen trots att tunnelbanan strulade så vi fick ta buss från Tekniska till Danderyd. Så ikväll blir det nog mys med Andreas framför TV:n, men innan dess tänkte jag hinna med lite plugg. Bland annat vore det skönt att komma en bit på vägen i Elektro-inlämningarna.
Åh, jag vill bara le, hela den här årskursen känns bättre än jag trodde den skulle :D