tisdag 29 september 2009

Hösten är här


Idag tog Andreas och jag som sagt en liten promenad bort till runborgen. Står lite om Täbys historia där.
På väg hem gick vi till ICA och köpte lite smått och gott. Bland annat köpte vi en kruka med höstljung som jag placerade på balkongen tillsammans med min lykta. Blev riktigt mysigt där faktiskt. När man inte kan vara där ute kan man ju i alla fall ha det lite fint. Och det tyckte jag att det blev, riktigt höstmysigt :)

Har kommit på hur jag vill möblera om i vardagsrummet igen. Den nuvarande möbleringen är nämligen inte optimal med tanke på att solen lyser rakt på TV:n, och det är inte alltid så kul att behöva ha persiennerna nere.
Möbleringen som jag tänkt mig är väldigt lik den vi hade innan. Om inte identisk. Men det gör mig ingenting. Haha. Beslutsångest. Jag? Nääädå.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att ryggen mår bättre imorgon.

Inga kommentarer: