tisdag 29 september 2009

Träning, mat och sällskap

Igår hade jag ett relativt långt hål mellan matstaten och elektron, då passade jag på att ta mig till gymet och köra lite styrka. Det blev ett kort träningspass, men bättre än inget. Ikväll är det dags för träning igen, då står bodypump på schemat. Känns verkligen som att jag kommit in i träningsrutinerna igen efter många och jobbiga sjukdomar.

Efter skolan igår åkte Therese och jag hem till mig och fixade mat. Hon sov hos mig eftersom Andreas inte var hemma (konferens i saltsjöbaden).
Hon upptäckte att nya fisken Q Kalle hade dött :/ stackarn.
Så jag sms:ade till Therese (Wåtz) som kom och fiskade upp honom och kastade i toan. Ett värdig slut för en liten fisk.
Det är kul att bo så nära någon som vi bor nära Therese och Sebbe . Kul att bara kunna ringa och så kommer de över inom 5 minuter :) Slipper man vara ensam när man är själv hemma...

Nu är det dags att jag sätter igång med lite elektro innan det är dags att gå på övningen.

Inga kommentarer: