onsdag 23 september 2009

Fullt upp

Den här veckan har jag otroligt mycket att göra. Jobbar alla dagar utom två (idag och på söndag) plus att det är föreläsningar de tider jag inte jobbar OCH jag har kommit igång med träningen igen.
Därför kommer det att bli glest mellan uppdateringarna här. Men det kommer mer. Jag lovar.

Igår var jag och Therese och tränade på gymet. Vi körde ett helt nytt gymprogram, och snacka om att man dog i triceps... Men vi beslöt oss ändå för att träna spinning och bodypump mellan halv åtta och halv nio i morse. Det var riktigt nice. Ska försöka göra det varje ledig onsdagsmorgon. Perfekt sätt att börja dagen på.

I övrigt har det inte hänt så mycket förutom att nollegasquen innbär att jag numera kan äta mat på TC igen, och får äntligen lära känna nOllan - förlåt ettan.

Nu ska jag dricka mitt te och sedan städa vidare lite för att kunna somna i tid ikväll :)

Inga kommentarer: