tisdag 29 september 2009

ingen träning :(


Bestämde mig för att åka hem istället för att sitta i skolan och vänta på att bodypumpen skulle börja. Det var nog ett bra val, dels pga att jag behöver plugga, men även för att jag har haft ont i ländryggen de senaste dagarna, och kanske framförallt för att jag senare kände lite i halsen. Om jag skulle bli sjuk ännu en gång skulle det fasen vara rekord.

Nu har jag i alla fall hunnit med att dammsuga (katter skräpar ner rätt mycket :)) och fixa annat så nu är det plugg för fulla muggar tills det blir dags för kantarell-toast ikväll igen och förhoppningsvis en promenad med älsklingen.

Imorgon ska jag och Andreas antagligen gå och se Flickan som lekte med elden och innan det tänkte jag se om jag hinner med ett gympass. Vore skönt om jag mår tillräckligt bra för det.

Inga kommentarer: