lördag 4 april 2009

Brunch på balkongen

-
-
-

I väntan på bio, lekte lite med godis-tänder :P Ser ni att håret är ljusare? Har inte en jättebra kamera på mobilen. Antagligen kommer det bättre bilder från kvällens bravader =)


Igår var jag och Andreas och såg på bio - Män som hatar kvinnor. Som vanligt är boken bättre än filmen. Men Andreas som inte läst boken sa att den var jättebra. Och jag var ju långt ifrån att somna :)

Kaffe, juice och scones i solen - MUMS!

Kissen njöt också

I morse åt vi brunch på balkongen, nybakade scones, färskpressad apelsinjuice och kaffe. (och en katt) kan inte bli så mycket skönare. Satt kvar och solade i någon timma också.
Nu börjar det bli dags att göra sig iordning inför en Jubelintro-gasque. Ska se vad den kan ha för roligt att bjuda på.

2 kommentarer:

matilda pettersson sa...

åh vad mysigt :) jag vill ha!

Mina ord - min vardag sa...

hääääärligt med brunch på balkongen söt katt föressten ha en bra dag