tisdag 21 april 2009

Stress

Jag och Andreas på kajen i Valdemarsvik

Jag trodde att förra veckan var en jobbig vecka, men den visade sig var ingenting jämfört med den här veckan. Jag tror att den här blir värre bara för att Andreas är borta också. Igår satte jag mig t.ex. med termo-uppgifterna, men fastnade redan på tredje uppgiften, och ingen hade jag att fråga...
Nåja, har tre labar kvar den här veckan också. Imorgon är det först termo-lab 8-11 sedan är det datalab i Ljud och Vib 13-15 och på torsdag har vi fysik-lab 13-17, vad KUL det känns... Det värsta är att man måste hinna förbereda också, och det känns lite knapert om tid till det med tanke på alla andra saker som måste prioriteras. T.ex. instuderingsupgifter i Ljud och Vibrationer, räkneuppgifter i samma kurs, och så seminarieuppgifterna i termon. För att inte tala om kompletteringen i Strömningen.

Efter den här veckan blir det i alla fall lite lugnare. Då är Seminarieuppgifterna klara, och jag kan koncentrera mig lite mer på ljud och viben vilket behövs. Sedan är det inte alls många veckor kvar tills sista tentan är skriven och sommaren kan börja. Det ska bli skönt.

Just nu återstår bara att hitta ett jobb.

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

hur hamnar man i viken om man är ifrån sthl? eller har jag missat något :-)