torsdag 2 april 2009

Promenad i solen

Danderydsgatan, mysigaste gatan i Vasastan

Hus på Danderydsgatan

Idag har varit en riktigt skön dag. Den började med ett litet lunchmöte om den kommande datalaborationen. Sedan hade jag hål i två timmar, så jag tog mig en liten promenad. Till humlan och tillbaka. Härligt! Det känns att sommaren är på väg :)

Efter promenaden var det datalaboration och sedan träning. Efter träningen var det dags för ännu en promenad. Den här gången till Blue Moon Bar för att hämta ut påsen som jag glömde i lördags. Riktigt otrevlig vakt... Men men, så är det väl på Stureplan.
Avslutade det hela med en middag på.... McDonalds. Haha, ibland måste man unna sig.

Imorgon blir en tråkig dag med ett bra avslut.
Börjar dagen halv åtta med tandhygienistbesök. Skrapa lite tandsten och annat. Sedan har jag tvättid mellan tolv och fem. SEDAN får jag åka till Täby Centrum och gå på bio med Andreas. Ska bli riktigt mysigt. Vi har inte bestämt film än, men det blir Män som hatar kvinnor, Kenny Starfighter eller Monster vs Aliens. Oavsett blir det nog en höjdarkväll.

Förövrigt så har jag gått på påsklov nu. En veckas ledighet varav själva påskhelgen kommer spenderas i Valdemarsvik.

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Vad härligt med påsklov. Det ska ju bli kanonväder oxå så passa på att njut ordentligt nu.Jag har länkat dig hoppas det är okej. Kram och ha en bra dag