lördag 18 april 2009

Lördag

Bilden tagen i Valdemarsvik, dimman rullar in


Har varit vaken sedan halv sex nu. Kunde inte somna om när Andreas gick upp, så när han åkt läste jag lite i "Star" av Pamela Anderson och kelade med Skrållan. Hon var riktigt mysig i morse. Jag tror verkligen att hon känner av när man är ledsen eller mår dåligt :)
Sitter och slötittat lite på Cheers medan jag funderar på vad jag ska ägna resten av dagen åt. Rapporten är färdigskriven, men det finns mer skolarbete att ägna sig åt, först måste jag bara städa lite. Ser förjäkligt ut. Det blir så när man har fr mycket att göra i skolan, man får ingen tid till att städa och pyssla.
Funderar på att åka in till stan och ta en promenad med Romina på Djurgården, har tjatat på Andreas att vi ska göra det, men det har inte blivit av. Annars får jag ta mig en promenad själv. Så nog har jag saker att göra alltid, bara det att jag inte har någon riktig lust, men jag ska väl ta mig själv i kragen strax och sätta igång.

Inga kommentarer: