fredag 17 april 2009

Ensam


Imorgon åker Andreas till Turin på någon kurs. Kommer vara riktigt ensamt hemma. Tur att jag har katten som mamma säger. Nej, men allvarligt talat så kommer det bli riktigt jobbigt tror jag. Det är nog den längsta tiden vi har varit ifrån varandra hittills. Nu tänker nog många att jag är bortskämd på det viset, men jag vet inte. Jobbigt kommer det bli i alla fall. En tom lägenhet som man kommer hem till, en tom säng som man sover i, äta frukost ensam på morgonen osv. Fast som sagt, jag kommer nog inte vara så ensam, Skrållan är alltid med en när man är hemma :)

Inte nog med att han ska till Turin, lite mindre än två veckor efter att han kommit hem åker han till USA också. Då ska han på konferens, först i Miami sedan i Chicago. Förutom att jag är ledsen för att jag kommer behöva vara ensam hemma är jag även avundsjuk på honom. Vem vill inte åka till Miami liksom...

Inga kommentarer: