onsdag 8 april 2009

Påsk

Ett av mina favoritfoton tagna i Valdemarsvik

Nu börjar det bli dags att komma i påskstämning :)

Imorgon åker jag, Andreas och Skrållan till Valdemarsvik för att fira påsk med min familj Det ska bli riktigt mysigt, sitta på uteplatsen i solen, cykla, promenera, springa och framförallt NJUTA!

Förra påsken spenderade jag på Södersjukhuset sal 72 (eller var det 71?). Olyckligt ovetande om när jag skulle få komma hem igen. Nu, ungefär ett år sedan jag skrevs ut har jag fått ett mail från Trygg Hansa. Jag kan få lite money för vanprydande ärr. Och med tanke på att andra har fått pengar för mindre och färre ärr borde jag kunna få nåt för mina fem ärr på magen efter de två operationerna och dräneringen.

Nog om tråkigheter, i och för sig blev det ju ett tillskott i kassan, men ändå.

Inga kommentarer: