torsdag 4 juni 2009

Är jag kanske en blivande projektledare?

Jag fick en otrolig kick av att redovisa rapporten om Solenergi och Vågkraft idag. Eller egentligen inte, men jag kände att jag skulle kunna få det om jag bara hade haft en lite mer flashig presentation. Ungefär i stil med Signes snygga power-point! Till nästa gång är det grupparbete, då ska vi lägga upp allting skitsnyggt med power-point. Åh ja!

Innan jag tog tåget hem gick jag förbi KTH-Biblioteket för att rösta. Jättesmidigt, behövde inte ens ha med mig röstkortet, bara legitimation. Så nu har man förhoppningsvis bidragit till ett bättre EU. Tänker inte avslöja vem jag röstade på...

Snart är det dags för att repetera FEM:en, för imorgon bitti är det tenta.

Därför säger jag nu:

Vi hörs senare!

1 kommentar:

Alex sa...

PowerPoint är så 2006.