onsdag 3 juni 2009

Små förändringar

Jag tror att jag spanar in Skrållan...

Bytta bakgrundsfärgen på bloggen från blått till gult. Ska hitta på lite roligare design när FEM-tentan är skriven. Just nu är det 100% fokus på skolan.

På tal om skolan, sitter i sektionslokalen och försöker skriva en rapport om Framtidens Energiteknik. Det går väl sådär, men ikväll ska den vara klar, och än har jag några timmar på mig. Ska ta ett krafttag nu i någon timma så kanske jag kan åka hem sen och öva på den muntliga framställningen.

Ska sätta igång med ett program som heter One Hundred Push Ups. Det innebär att man efter ett sex veckors långt program ska klara 100 push ups (armhävningar på bondsvenska), funderar på att även försöka mig på systerprogrammet Two Hundred Sit Ups, men om det nu är sit ups och inte crunches så vill jag inte försöka, ska undersöka det lite närmare. Andreas tog ju hem sin abslider, så det blir lite träning med den nu tills jag har tid att gå till gymmet igen.

Dags för hårdkörning.

Ajöss

Inga kommentarer: