tisdag 9 juni 2009

Soccer

Det var en riktigt skön fotbollsplan faktiskt. Det är nån form av låtsasgräs, planen är nämligen kombinerad fotbolls-/innebandy-/basketplan.

Efter att vi spelat en stund lyxade vi till det och köpte oss lite sushi, man måste ju få fira att man klarat en tenta och att skatteåterbäringen kommit :)

Nu sitter jag för fullt och leta fina långklänningar och härliga sandaletter till sommaren. Precis som Signe nämnde så måste jag ju ha såna när jag ska till Frankrike.

Hittade en okej klänning på Halens:



Den är tyvärr inte helt perfekt i färg och mönster enligt mig, däremot hittade jag ett par snygga sandaletter som jag blev kär i där:



De är riktigt snygga och ser sköna ut. Kan vara kul med ett par lite högre men inte så varma skor för sommarens ljumma kvällar.

Anledningen till att jag tvekar är för att jag inte vill köpa skor från ett ställe och klänning från ett annat. Men jag funderar helt enkelt på att beställa skorna och se om jag kan hitta nån fin långklänning på H&M, det kunde ju vara en idé...

Inga kommentarer: