måndag 1 juni 2009

Kvällsmys

Satt på balkongen och räknade lite fem, sen slappade jag en stund i solstolen för att bättra på färgen på min hud, det börjar bli ganska bra nu faktiskt. Folk behöver inte ha solglasögon på sig för att kunna beskåda mina ben. Sen kom Andreas hem och vi åt lite kvällsmat på balkongen innan det var dags för att förbereda lite inför seminariet som är på torsdag i "Framtidens Energiteknik". Vi ska ta två energikällor som vi tror kommer ha stor betydelse i framtiden, oavsett om de är miljövänliga eller inte. Till dessa två ska vi sedan hitta två artiklar, en till varje energikälla. En som tar upp positiva saker med den här källan, och en som tar upp negativa saker. Sen ska vi vara förberedda på att hålla en fem minuter lång presentation om det här. Askul! Gillar väl inte den muntliga biten jättemycket, men det innan ska bli roligt. Brinner verkligen för det här ämnet!

Oj, spårade visst ur lite, tänkte bara berätta lite om min kväll... i alla fall, efter att jag letat lite artiklar (vilket inte alls gick bra) spelade jag och Andreas lite Guitar Hero Metallica.

Nu börjar det bli dags för sängen, imorgon väntar ännu en bra dag med roliga föreläsningar! Tyvärr sägs det att morgondagen kommer innehålla lägre temperatur och även lite regn kanske. Vi får hoppas att de har fel..Anna och jag på The Studio

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Bra bild på dig och din vän