torsdag 11 juni 2009

Vad hände med träningen?

Ja, vad hände egentligen?
Har inte alls tränat mycket. Det har varit mycket annat att göra tyvärr. Dock kör jag ju på med mina armhävningar, men ändå.

Tror jag ska ge mig ut på en löprunda ikväll eller imorgon. Får se hur det blir.

Idag har jag i alla fall varit produktiv på andra sätt. Började dagen med redovisning av ett grupparbete. Det gick ganska bra. Fick i alla fall veta att jag har precis så många poäng som jag kan ha, riktigt skönt.
Efter skolan åkte jag till Täby Centrum. Där fixade jag ny säkerhetsdosa, ansökte om pass, köpte gardiner, resväska och ett tält. Förutom alkohol...
Så nu är jag rustad inför både midsommar och Frankrike. Nice! (Nä Cannes, inte Nice)

Efter täbban åkte jag hem och började möblera om. Först hade jag bara tänkt byta plats på soffan och TV:n, men det blev lite mer drastiska förändringar i vardagsrummet. Bra blev det i alla fall. Speciellt i kombination med de nya gardinerna som släpper in betydligt mycket mer ljus än de gamla.

Nu håller jag och Andreas på att tvättar och laga mat - Caesar-sallad står på menyn :)

Kommer ett inlägg om en skitbra hudvårdsserie sen..

Inga kommentarer: