torsdag 25 juni 2009

Kattan är hemma igen!

Vid sju fick jag hämta hem min lilla bebis. Nu går hon runt med ett bandage om tassen (kanylen sitter kvar) och skakar på den med jämna mellanrum för att få bort bandaget. Hon mår i alla fall MYCKET bättre vilket är skönt. En sten lyfte från mitt hjärta.



I all tråkighet har jag glömt bort att berätta det bra med den här dagen. Efter studiebesök nummer 2 som ägde rum på institutionen för energiteknik, åkte jag och Andreas in till centralen. Därifrån gick vi ner mot gamla stan för att äta en lunch. Det blev ett lunchställe som låg mitt på Kornhamnstorg. Jag tog en mumsig Fransk Potatissallad med kallrökt lax.
Efter den goda lunchen i solen tog vi en lite promenad i Gamla Stan på diverse gator och i massa små söta gränder. Till slut om vi fram till Slottet när det var vaktavlösning. Sen tog vi en liten omväg tillbaka till Centralen där jag vinkade av Andreas. Han sitter fortfarande på en buss på väg till Halmstad, men om ca 10 min beräknas han vara framme. Jag är inte ett dugg avundsjuk.... Själv får jag jobba och stå i.

1 kommentar:

Tequila sa...

vad har hänt kisse missen??? varför är hon dålig? lill skrållan....stakars lliten