söndag 7 juni 2009

Fotbollsfiasko och festsuccé

Igår var jag och Andreas hos Signe och Jocke tillsammans med typ 20 andra. Vi började kvällen med grillning på takterassen för att sedan flytta oss inåt och bänka oss framför TV:n med tillhörande fotboll. Jag tror inte jag behöver nämna så mycket om fotbollen, men vi var väl inte så glada efter den matchen i alla fall.

Det negativa resultatet glömdes snart bort och det var en underbar fest! Skrattade otroligt mycket och hade en jättetrevlig kväll! Bilder från kvällen har Signe på sin blogg.

Idag jobbade jag från ett till fem, bra att dryga ut kassan lite, och nu när sista tentan är skriven hinner jag med det också.
På väg hem köpte jag en fotboll. Tänkte nämligen att jag och Andreas ska förena nytta med nöje och utnyttja den fina fotbollsplanen som finns vid vårt hus. Saknar att träna fotboll och karate, så man får göra det bästa av situationen :)



"Dagens outfit"




Håret höll sig från gårdagen :)

1 kommentar:

Tequila sa...

du ser ju ut som värsta smalis.. jag vill också:(