måndag 22 juni 2009

Tillbaka från joggingrundan

Andreas och jag var precis ute på en liten joggingrunda. Den blev lite längre än sist i alla fall... Nästa gång blir det elljusspåret.
Imorgon tror jag att jag ska åka in till KTH-hallen och träna. Om jag orkar vill säga. Annars blir det nog en löprunda. Oavsett var jag tränar kommer det bli One Hundred Sit Ups. Jag är lite dålig på att följa schemat, men jag har i alla fall gjort framsteg.

Annat som står på schemat imorgon är solning på balkongen. Idag blev det inte så lång tid eftersom jag städade lägenheten, men har i alla fall bättrat på brännan lite.

Tror Skrållan är lite sjuk, hon kräktes igår kväll och idag. Ganska mycket också, plus att hon verkar väldigt seg och slö. Men hon blir nog bra snart lill-fia.

2 kommentarer:

Matilda Carlsson sa...

Vad är skillnaden på en joggingrunda och en löprunda, egentligen?

Madde sa...

åh vad duktig du är!!!! har du på dig stegräknaren? :) PUSS