måndag 29 juni 2009

Skön avslutning på dagen

Idag sov jag riktigt länge. Kände att jag förtjänade det efter helgens jobb. Åkte in till skolan och åt lunch med Andreas vid tolvtiden. Orkade bara en halv hamburgare och typ fem pommes. Sedan hade jag en föreläsning som handlade om biobränslen, hybridbilar osv. Ganska intressant, men vädret lockade mer.
Efter föreläsningen åkte jag hem och gjorde pastasallad. Sen fick jag för mig att visst följa med Veronica och Johan för att bada, så jag åkte till Tibble och vi åkte till Ängsholmsbadet(?) i Gribbylund. Var en skön avslutning på den här varma dagen!

Imorgon ska jag åka med Signe för att Sola och bada i Solna, kommer också bli skönt tror jag :) Sen har jag bestämt mig för att åka till Österskär på onsdag. Hoppas på att få med mig Signe dit också...

[Edit] kan inte alls bada på onsdag. Jag ska jobba då. Får bli på torsdag istället =)

1 kommentar:

Signe Björnholdt Böll sa...

[edit] tror trots allt inte att man kan bada vid Pampas =(