måndag 22 juni 2009

Midsommaren i bilder. Och lite text.

Midsommarafton

Midsommarafton firades enligt tradition på Fångö, Daniel lånade annas krans och åt potatis och drack nubbe.

Efter lunchen klädder midsommarstången av oss tjejer (vill man få det gjort så...)

När vi hade dansat och fikat blev det dags för brännboll lite längre bort på ön. Andreas svingar ordentligt.

Jag kan också..

Eleonor hade som vanligt jättefina kläder :)

Jag bytte om till varmare kläder när kvällen kom.

Daniel och Anna innan middagen
Midsommardagen

Midsommardagen firades på Gryts Varv, Anna och Daniel kom strax efter mig och Andreas.

Det var en riktigt fin kväll

Jag och Andreas på bryggan

Jag och Anna på dansgolvet
Jag, Anna och Eleonor på dansgolvet

Jag och Andreas vilade våra trötta fötter på bryggan

Första gången jag använde dessa skönheter, fick bara lite ont i vänsterfoten, helt klart godkänt!

Sen anlände vi till mina föräldrars hus efter att jag kört hem oss. På väg hem såg vi en räv och blev omkörda av en civil-polisbil.

Inga kommentarer: