onsdag 10 juni 2009

Hemma bäst


Jag har så många planer på hur vår lägenhet (jag säger vår, egentligen är den Andreas...) skulle kunna ändras. Lite ommöbleringar, lite nyköp osv. Tror det kan bli riktigt bra efter några dagar då jag får styra och ställa.

Spenderade större delen av dagen i skolan med Signe och Malin, mina favvotjejer :) Saknar självklart Romina, Anna och Therese, men ändå(n). Vi gjorde klar (och började) på vår grupp-presentation som är imorgon om energi i byggnader.
När vi blivit klara följde jag med Signe hem. När Andreas och Jocke kommit dit också lagade vi tacos och titta på fotboll, en skön kväll. Men det är alltid skönt att komma hem. Speciellt när Skrållan alltid står i dörren och väntar på oss.

Nu blir det alldeles strax sängen för att orka morgondagen.
Efter presentationen blir det Täby Centrum. Ska äntligen få tag i en ny säkerhetsdosa samt shoppa lite nödvändigheter, så som en resväska och klänning.

Inga kommentarer: