söndag 1 november 2009

Ja just det..

Jag har glömt bort att visa den vackra bilden på mig, Daniel och Anna från balen. Det kommer nog komma fler så småningom, men här är vi i alla fall framför limon:
Daniel såg tydligen inte normal ut på någon bild, men jag och Anna väger upp det ganska bra.

Nu ska jag återgå till söndagsaktivitet nummer 1: plugg. Tror det blir Signaler och Mekniska System eftersom första kontrollskrivningen börjar närma sig.

Senare ska jag försöka få ut Andreas på en promenad. Det är nämligen den enda träningen jag får ägna mig åt fram till den 9 november. Var hos sjukgymnasten i torsdags, och jag fick några stretchövningar som ska skjuta tillbaka diskarna som antagligen skjutits fram av för mycket sittande. Och innan jag kom tillbaka till honom fick jag inte träna hårt. Jättetråkigt eftersom jag kommit igång så bra. Men det är väl bara att gilla läget.

Inga kommentarer: