tisdag 24 november 2009

Inte mer än nödvändigt

Just nu är jag i skolan bara precis så mycket som jag känner att jag måste. Egentligen borde jag inte åka till skolan alls med risk för att jag smittar folk annars, men jag kommer inte klara kurserna annars.
Idag stannade jag till 12, då hann jag med två föreläsningar. På förmiddagen känner jag mig alltid fit for fight, men nu på kvällen känner jag att jag absolut inte är det. Huvudet dunkar som en baslåda i en epa-traktor och jag känner mig yr när jag ställer mig upp. Jag vet inte vad det är med mig, men jag vet i alla fall att jag inte kan stanna hemma imorgon heller. Har laborationen i Värmeöverföring imorgon bitti. Laborationen som jag har skjutit upp två gånger redan, en tredje gång vore att tänja lite på gränserna.

Jag tänkte att jag borde kunna göra lab-förberedelserna för regler idag i alla fall, men icke sa nicke. Jag kan inte höra mina egna tankar just nu.

Tror jag ska lägga mig i sängen en stund.

Inga kommentarer: