onsdag 4 november 2009

Skolan, plugg plugg plugg


Sitter i skolan just nu och pluggar värmeöverföring, en av de roligaste (och därmed?) lättaste kurserna jag läst. Blir pepp på att gå till skolan när jag vet att jag har värme-övning eller föreläsning. Idag är tyvärr inte en sådan dag, men jag har haft reglerföreläsning (även det ganska kul) och kursvalsinfo. Det var bra, nu har jag lite mer klarhet i hur vårens kurser kommer se ut.
Just nu sitter jag som sagt och plugga eftersom jag har ett hål fram till tre då det är dags för produktframtagning (en riktigt tråkig kurs som det ska bli skönt att bli av med). Efter den får jag äntligen åka hem och.... plugga signaler och mekaniska system.

Fick reda på elektrotentan idag, det är både bra och dåligt. Det bra är att jag fick komplettering, det dåliga är att kompletteringen är den 13:e november då jag har andra planer vid samma tid. Får se hur det går. Har bett om att få flytta på kompletteringen, men det är ju inte säkert att det går tyvärr.

Inga kommentarer: