söndag 22 november 2009

Nu har jag dåligt samvete

Jag på en maskerad för ett par år sedan


Igår tillät jag mig själv att ha en helt pluggfri dag. Jag hade egentligen tänkt plugga i alla fall ett litet tag, men jag mådde inte tillräckligt bra för att orka sätta mig in i alla problem.
Därför har jag lite ångest idag eftersom jag ligger lite efter i en del ämnen. Speciellt i reglerteknik som jag inte alls har hunnit plugga kontinuerligt i.
Men, nu ska jag sluta klaga och göra någonting åt saken istället. Dags att svara på frågor inför Värmeöverförings-labben som är imorgon. Sen kanske jag ska försöka sätta mig in lite i en inlämning i samma ämne. Allt för att kunna ha i alla fall en timmes lugn och ro på vardagskvällarna.

Ha en underbar ledig dag!

Bilden är från en maskerad för ett par år sedan.

1 kommentar:

Jossan sa...

Man är inte mer än människa och alla behöver lite "semester" då och då :) Det går bra ska du se!