lördag 21 november 2009

Strålande väder

Den korta stund som solen orkade hålla sig över horisonten idag var det inga moln i vägen. Det var skönt att för första gången på länge få känna solens strålar. Jag och Andreas är inte riktigt krya än, men vi tog oss en kort promenad i alla fall, och det piggade upp oss lite grann. Passade även på att lämna tillbaka hårfärgen som jag köpte igår. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra med håret än, men jag har praktiskt taget bestämt mig för att det blir ett besök hos Nadia när jag väl ska förändra färgen.

Bild lånad från den här bloggen

Just nu är jag lite sugen på att antingen behålla det ljusa och lägga i ljusare och en del breda mörkbruna eller röda slingor, eller så färgar jag håret rött (som den snygga tjejen ovan) med lite olika slingor.
Ska rådfråga min frisör så får vi se vad det blir.

Inga kommentarer: