fredag 6 november 2009

Det här känns bra!

Jag och Anna på midsommardagen i år

Just nu sitter jag och Andreas i soffan och... tar det lugnt! Det är första kvällen den här veckan som jag har tagit mig tid till att se på tv och inte tänka på skolarbete. Det känns riktigt skönt.
Jag har även bokat biljetter hem! That's right! Jag ska till Östergötland nästa helg. På torsdag blir det Valdemarsvik, fredag Linköping, lördag Norrköping och på söndag återvänder jag till the Täby-hoods igen.
Det kommer bli en riktigt rolig helg, och det ska bli skönt att få sova hem-hemma även om det bara blir för en natt. Just nu är jag väldigt splittrad. Täby med Andreas och katterna är hemma för mig, men mitt rum hos mamma och pappa kommer alltid vara det stället där jag är som mest lugn.
Kommer bli en riktigt rolig helg med många gamla kompisar. I Linköping kommer jag i alla fall att få träffa Jennifer (det var länge sedan vi sågs sist:/) och i Norrköping blir det party med Anna och Emilie. Kan inte bli bättre =)
Jag och några av mina gymnasiebästisar på Ramunderberget i Söderköping :)

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

åh vad skoj för dig : ) ta svängen förbi åre också! och stressa inte ihjäl dig i helgen. det kan lätt bli jobbigt eftersom man vill hinna med att träffa alla osv.. hoppas du får kul. PUSS