torsdag 27 maj 2010

Done and done

Nu är tentan skriven för den här gången. Bara att ladda om till nästa som är om mindre än en vecka. Jag ska inte uttala mig om hur jag tror att det gick för jag kommer bara bli så besviken om det inte alls gick vägen. Därför är jag bara tyst.

Tyvärr hade jag med mig för lite mat under tentan (en banan under fem timmar, det är väl vad man äter i vanliga fall? :P) så jag fick ganska ont i magen och blev tyvärr tvungen att ställa in min planerade styrketräning. Istället sitter jag nu och funderar på om jag ska ta en cykeltur, en promenad, en löprunda (yeah right...) eller bara plocka iordning lite på mina skolböcker som ligger överallt och sen lösa några tal inför nästa tenta. Eller bara sitta här och göra ingenting.

Jag är inte direkt sugen på att träna, men jag vet att 90% sitter i hjärnan, och jag kan ju alltid tvinga mig själv att utforska någon väg som inte utforskats än. Tror det får bli så. Så får jag plocka iordning när jag kommit hem. Perfekt. Då drar jag :)

Inga kommentarer: