måndag 24 maj 2010

Två gånger!

Jag lyckades inte riktigt hålla planen vad det gäller tentorna idag, men jag vet också att jag tog i lite i överkant, och imorgon har jag hela dagen på mig att lösa tentatal. Eller i alla fall fram till sex, sedan ska jag till Linn på Mary Kay-kväll.

Dagens träning blev däremot av. Först 40 minuter på gymet där jag lät armar, bröst, mage och rygg börja jobba igen efter en lång ofrivillig vila. Och vid nio fick jag till drygt 4 km löpning på 27 minuter. För en vecka sedan trodde jag verkligen inte att jag skulle orka det, men nu är jag inte ens främmande för att ha mål inför vårruset. Men först måste jag testa hur snabb jag är på halvmilen. Det tänkte jag förövrigt göra i morgon bitti då det är dags för nästa träningspass.

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här: Jag älskar löpning!

Nu ska jag få mig en skön natts sömn innan ännu en dag full med jobb för både kropp och knopp.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej! Tack så mycket! Bikinin kommer från Åhléns, finns i blåvitrandig och i halterneckmodell också.
Mvh Johanna