lördag 1 maj 2010

Valborgsmässoafton


Ur Ny Teknik som kom i veckan - jag tycker i alla fall att det är roligt... :P

Den enda brasan som blev igår var de i grillarna och den som visades på TV:n. Vi hade en riktigt trevlig kväll med middag hemma hos Therese och Sebbe. Vi blev 14 stycken tror jag, och tack vare vårat bord och en del stolar lyckades vi klämma ner allihopa vid samma bord.
Andreas och jag invigde vår nyinköpta grill, en stor fyrkantig sak som vi förhoppningsvis kommer få användning av i sommar (och nej, vi tänker inte grilla på balkongen, utan nere på gården/gräsmattan).

Idag hade jag uppskatta lite mer sol än vad som har varit så att en promenad eller cykeltur hade känts mer lockande, eller bara lite tid i solen på balkongen.

Nu har jag och Andreas i alla fall fått ändorna ur och städat. Han dammsög och jag våttorkade. Tog även en vända på balkongen precis som de senaste dagarna, det blir skitigt där ute direkt.

Nog babblat, nu ska jag göra något vettigt.

Inga kommentarer: