onsdag 26 maj 2010

Inspirationskväll hos Löplabbet

Den tredje juni ska jag och Therese på Inspirationskväll på löplabbet. Det är dagen efter Vårruset och känns som en bra sak att göra i och med mitt nya intresse: Löpning. Under kvällen kommer man t.ex. att få testa sitt löpsteg vilket jag uppskattar riktigt mycket eftersom man då kan få reda på vilka eventuell inlägg man behöver osv.

Upptäckte förut att mina fötter inte riktigt är vana vid att springa såhär mycket, har fått en blåsa på stortån. Ska se vad som händer nästa gång jag springer så jag inte får en ännu värre blåsa inför Vårruset.

Nu ska jag gå igenom några tentor innan det är dags för sängen. Sov gott så hörs vi imorgon igen. Får se om jag kommer hinna med/orka ett inlägg innan tentan, annars kommer det nog ett efteråt i alla fall.

Inga kommentarer: