måndag 3 maj 2010

Sommar sommar sommar

Jag i min hatt på stranden i Santa Pola för en månad sedan

Fick antagningsbeskedet angående sommarens kurser idag. Jag blev antagen till den ena och reserv 169 på den andra.
Den jag blev antagen till är Elbilar och andra miljöfordon och det var faktiskt den kursen som jag var mest sugen på att läsa. Visst, jag hade gärna läst både, men nu blev det såhär. Jag tror i alla fall att det är en kurs som jag kommer ha nytta av i min kommande Masterutbildning: Hållbar energiteknik. En utbildning som jag ser riktigt mycket fram emot att läsa.

Idag har jag pinat mig igenom tre timmar i en kvav datasal. Det värsta är att man inte märker att datasalen är kvav förrän man går därifrån och kommer tillbaka. Det är som att gå in i en vägg nästan. Riktigt jobbigt. Och till råga på allt ska man klara av att tänka där inne också... det går ju inte.

Veckan har förövrigt börjat utan träning, men imorgon tänkte jag ta tag i löpningen igen :)

Inga kommentarer: